Firmamız
GfK, 1987 yılından bu yana Türkiye’de pazar araştırmaları konusunda faaliyet gösteren Türkiye’nin lider araştırma kuruluşudur. 100'den fazla ülkede araştırma hizmeti veren, dünyanın en büyük 4. araştırma grubu olan çok uluslu GfK Grubu’nun Türkiye ayağı olarak araştırma sektöründe global düzeyde yaşanan tüm yenilikleri yakından izlemektedir.
GfK 280+ tam zamanlı çalışanı ile müşterilerine bilgiye dayalı danışmanlık hizmeti sunmakta, araştırma ihtiyacının belirlenmesinden stratejik aksiyon önerilerine giden süreçte en doğru bilgiye ulaşılmasını sağlayacak araştırma yaklaşımlarını uygulamakta, verinin titizlikle toplanmasını sağlamakta ve elde edilen veriyi bilgiye dönüştürerek stratejilere yön verecek raporlar sunmaktadır.
Özel araştırmalar kapsamında müşteri memnuniyetinden çalışan memnuniyetine, marka konumlandırma ve imaj araştırmalarından kurumsal itibar ve iletişim araştırmalarına kadar tüm araştırma türleri için müşteri ihtiyacına uygun özel modeller geliştirmekte, tüm kalitatif ve kantitatif teknikleri uygulamaktadır. Hızlı tüketimden otomotive, finanstan medikale, perakendeden telekomünikasyona farklı sektörlerde faaliyet gösteren birçok şirketin stratejik ortağı olan GfK aynı zamanda büyük kamu kuruluşları, uluslararası örgütler, üniversite ve sivil toplum kuruluşlarına da araştırma hizmeti sunmaktadır.
Hanelerin hızlı tüketim harcamaları ise GfK tarafından kurulan Tüketici Paneli ile izlenmektedir. Türkiye’de 10.000 haneden barkod okuyucu cihazlar ile elektronik olarak toplanan hızlı tüketim harcamaları analiz edilerek raporlanmaktadır.
Perakende paneli araştırmaları ile kategori / ürün / ürün özelliği / ürün modellerinin, belirlenmiş satış kanallarındaki perakendeci noktalarda, satış-fiyat trendi düzenli aralıklarla ölçümlenmektedir. Perakende paneli araştırmaları büyük beyaz eşya, küçük ev aletleri, telekom, bilgi teknolojileri, tüketici elektroniği, foto, ofis ekipmanları, aydınlatma, yapı malzemeleri ve lastik sektörlerinde pazar trendlerini düzenli olarak izlemektedir.

Üyeliklerimiz ve Sertifikalarımız
Uzmanlık Alanları
Uzmanlık Alanı Seçiniz:
GfK Tüketici Deneyimleri tüm sektörlere pazar araştırma hizmeti sunmaktadır. Müşteri memnuniyetinden çalışan memnuniyetine, marka konumlandırma ve imaj araştırmalarından kurumsal itibar ve iletişim araştırmalarına kadar tüm araştırma türleri için müşteri ihtiyacına uygun özel modeller geliştirmekte, tüm kalitatif ve kantitatif teknikleri uygulamaktadır. 2012 yılında kurulan GfK Tüketici Paneli ile Türkiye’de 10.000 hanede ileri teknolojiye sahip scanner donanımı ile tamamen elektronik olarak hızlı tüketim harcamaları kayıt altına altına alınmakta ve rapotrlanmaktadır. Tüketici Paneli içinde yapılandırılan Cross Media Link platformu ile tek kaynaktan offline ve online medya erişimi ölçülmekte ve gerçek tüketim verisiyle birleştirilmektedir. Crossmedia Link’den elde edilen veri, medya ve dijital grupların çapraz medya bağlamındaki güçlerini sergilemelerine, reklam veren markalara da satın alınmış, organik kazanılmış ve sahip olunan medya yatırımlarını hızlı optimize etmelerine imkan vermektedir. Kullanılan teknikler;CAPI, CAWI, PAPI,CATI, Online, Gizli Müşteri, Pasif Dijital Ölçümleme, Tüketici Paneli, Odak Grup Toplantıları, Derinlemesine Görüşmeler, Etnografik Gözlem, Ev Ziyaretleri, Eşlikli alışveriş
GfK Tüketici Tercihleri satış noktası panellerini ve medya ölçümlerini yönetmektedir. Perakende paneli araştırmaları ile kategori / ürün / ürün özelliği / ürün modellerinin, belirlenmiş satış kanallarındaki perakendeci noktalarda, satış-fiyat trendi ve pazar payları düzenli olarak ölçümlenmekte ve raporlanmaktadır. Perakende panelimiz ile pazar trendlerini takip ettiğimiz sektörler; Büyük beyaz eşya, Küçük ev aletleri, Telekom, Bilgi teknolojileri, Tüketici elektroniği, Foto, Ofis ekipmanları, Aydınlatma, Yapı malzemeleri, Lastik
BİZE ULAŞIN
212 3680700
212 3680799
Yamanevler, Site Yolu Cd Anel İş Merkezi No:5 İç Kapı No:4, 34768 Ümraniye/İstanbul
Copyright © 2014 TÜAD.
Tüm hakları saklıdır.