Kararlarımızın asıl kaynağı ne? Neden satın alıyoruz? Duygularımız seçimlerimizde ne kadar etkili? Da Vinci yanıldı mı? Etkili reklamın sırları nedir? Markette gerçekten göz hizasına mı bakıyoruz? Alışveriş anında kararlarımızı ne etkiliyor? Bu soruların cevapları bu eğitimde!
Nöropazarlama odaklı bu eğitiminde, katılımcılar marka stratejilerinin temeline nöropazarlama bulgularını nasıl yerleştireceklerini, tüketici davranışlarında bilinçdışı etkinin önemini, reklam, dijital uygulamalar ve basılı ilanlar gibi pazarlama iletişim araçlarının nöropazarlama yöntemleriyle nasıl optimize edilebileceğini deneyimleyerek öğrenecekler. Tüketicinin derin iç görüsünü pazarlama stratejilerinin temeline yerleştirmeyi, keyifli ve çarpıcı biçimde işleyecek olan bu eğitim katılımcılara ilham verecek.
Bu eğitime kimler katılabilir, amaç ve hedefimiz nedir?
Eğitime insanı sadece tüketici kimliğiyle inceleyen pazarlamacı ve pazar araştırmacılar değil, karar alma sistemlerini ve insanın düşünce yapısını anlamak isteyen herkes katılabilir. Bu eğitim programına, kariyer hedefinde pazarlama olan ve pazarlamanın inovatif tarafına odaklanan profesyoneller kadar, hayatında fark yaratmak isteyen İK, Satış, Finans alanında çalışanlar ve konuya özel ilgi besleyenler katılmalıdır.
Nöropazarlama teknikleri, tüketici davranışlarını anlayarak, bu davranışların oluşmasındaki psikolojik ya da sosyal nedenleri araştırıp, reklamcılar, pazarlamacılar, araştırmacılar ve insanı anlamak ile ilgilenen herkes için anlamlı öğretiler sunmaktadır. Bu eğitimde amaç, duygularıyla karar alan insanın nasıl algılardan etkilendiğini, ne gibi motivasyonlara sahip olduğunu ve tüm bunların alt yapısını katılımcılara aktarmaktır.
2.Eğitimden elde edilen öğretiler nelerdir?
-
Neden Nöropazarlamaya ihtiyaç var?
-
Nöropazarlama size ne fayda sağlar? Farkı nedir?
-
Nöropazarlama Nedir?
-
Karar Alma Mekanizmasını Anlama
-
Nöropazarlamanın Uygulama Alanları Nelerdir?
-
Satın Alma Davranışı
-
Karar Alma Mekanizmasını Anlama
-
Gözün Algılamadığını Beyin Görüyor mu?
-
Gözün basılı materyalleri incelerken aldığı yol
-
Reklamlardan Örnekler